lunes, 1 de abril de 2013

DESORDRE- DESORDEN


Començarem L'Abril amb canço i records.


DESORDRE



Amagat entre el meu desordre
que em permet trobar-te entre noticies
o be fotografies caducades ara.
Que van ser importants mol importa’ns llavors,
quan estaves aquí, fen festa major
amb diaris, cançons, poemes o vídeos.
Amagat al meu desordre que no permets
que arregli per que et continuí trobant per tota reu
en cada cosa en la que em bellugo encara.
Fins i tot a la roba del armari et perds
busca’n tot allò que duia i t’agradava.
posant-ho davant de tot per que m’ho posi.
Encens i apagues aparells amb la música
que tu triaves i ara només pots enviar-me així
barrejat amb les coses e imatges que m’envolten.
 
I que et troben a faltar.
Estàs tu encara
Invisible i present.
 
L’ordre procuro posar-lo al meu cap
poc a poc, dia a dia vaig assolin la teva partida
ha quedat tatuat en mi, el teu record.
 
Però tinc d’ordenar de nou la meva vida.
I deixar lloc als armaris,i als calaixos plens de TU.
Traient la pols als records i cosint ferides. 


Lilhit Juny-08

No hay comentarios:

Publicar un comentario